Veelgestelde vragen over bestellen
➖Kan ik vanuit elk land of elke regio kopen?
We accepteren aankopen uit de meeste landen of regio's, maar de volgende landen of regio's zijn niet beschikbaar voor aankoop vanwege logistieke beperkingen of lokaal beleid: Vasteland China, Afghanistan, Burundi, Irak, Libië, Mali, Niger, Somalië, Syrië, Zuid-Soedan, Jemen, Soedan, de Centraal-Afrikaanse Republiek, Eritrea, Iran en Noord-Korea.
➖Welke betaalmethode kan ik gebruiken om een aankoop te doen?
We ondersteunen offline USD-overboekingen of online betalingen in digitale valuta.
Wij accepteren geen creditcardbetalingen.
➖Hoe lang duurt het voordat de producten na aankoop worden verzonden?
Over de producten voor de voorverkoop op 15 april: bevestigde bestellingen tijdens de voorverkoopperiode moeten binnen 8 weken na de officiële opening van de uitverkoop worden verzonden. Bevestigde bestellingen na de officiële opening van de uitverkoop worden 8 weken nadat de bestelling is geplaatst verzonden.
➖Is er een bezorgservice?
We maken gebruik van externe vervoerders om pakketten af te handelen, zoals DHL, UPS, enz.
➖Hoe lang is de verzendtijd?
Meestal kiezen we voor douanevervoer over land als bezorgservice, en de benodigde tijd varieert afhankelijk van de bestemming.
Als klanten snellere termijnvereisten hebben, kunnen we luchtvracht kiezen voor een snellere levering.
Na het plaatsen van uw bestelling kunt u contact opnemen met het door u gekozen transportbedrijf om eventuele problemen op te lossen.
Op uw verzoek zullen wij u de nodige informatie verstrekken.
Zit er garantie op de producten? Hoe lang is de garantieperiode?
Er is een garantie. 24 maanden voor de Miner en 24 maanden voor de PSU.
➖Wat is het retour-/ruilbeleid?
Alle bestellingen in de voorverkoop kunnen niet worden gerestitueerd. Zorg ervoor dat u uw bestelling serieus neemt en weet wat u bestelt voordat u koopt.
➖Wat is het voorraadmodel van de mijnwerker?
Miner die we momenteel in het magazijn hebben, klaar om te worden verzonden. Deze miner wordt binnen 24 uur verzonden nadat de betaling is verwerkt. De klant kan deze miner ook persoonlijk ophalen.
➖Wat is een leverings- of productiemodel?
Miners en producten die voor productie of levering zijn, worden geleverd en versneld geproduceerd op een bepaald tijdstip. Er is ook een tijd gespecificeerd op de website wanneer het de levering of productiebatch is. Na deze tijd worden producten of miners geleverd aan de klanten.
➖Wat is hosting model?
De mijnwerker zou onmiddellijk worden afgeleverd bij een geselecteerde hostingfaciliteit. De mijnwerker is al onderweg of bevindt zich al in een hostingfaciliteit. Je krijgt toegang tot de miner om deze op afstand te besturen en te ontvangen KASPA munten of Bitcoins van mijnwerker. Wij zullen deze mijnwerker hosten, onderhouden en service verlenen. De hostinglocaties bevinden zich naast de elektriciteitscentrales die gebruik maken van groene energiebronnen. De winstgevendheid van mijnwerkers in hosting is hoger dan die van mijnwerkers voor levering of zelfgehoste mijnwerkers. U kunt op elk gewenst moment besluiten om de miner van de hosting naar uw locatie te halen of op uw adres te laten bezorgen, binnen een opzegtermijn van 3 maanden.
➖Wat is het verschil tussen hosting model en leveringsmodel?
In het leveringsmodel draag je zorg en verantwoordelijkheid voor de miner. In het hostingmodel verzorgen wij de miner en service en onderhoud. U betaalt een kleine vergoeding voor de elektriciteitskosten waarin al de servicekosten zijn verwerkt. Dit tarief is doorgaans goedkoper dan het tarief voor elektriciteit bij de klant. De mijnwerkers in het hostingmodel zijn winstgevender en genereren meer kaspa munten of bitcoins dan mijnwerkers die door klanten worden beheerd